10 év után búcsúzunk a Samsung logótól, jövőre, egészen pontosan augusztus végén már Yokohama felirattal a mezén fut ki minden Chelsea-játékos, a felnőtt kerettől a női csapaton át az ifistákkal bezárólag.
Pontos információkat nem közölt a klub, de a hírek szerint évi nagyjából £22 milliós plusz bevételre teszünk szert a szerződéssel, ami a szintén jövőre esedékes televíziós szerződések megújításával együtt nagyon kellemes pozícióba helyez minket az FFP elszámolásaival kapcsolatban. Az így befolyó összegeket ugyanis akár teljes egészében igazolásokra költhetjük.
A számok nagyságát sugallja az is, hogy a klub hivatalos közleményében külön kiemeli, hogy ez történelmünk legnagyobb értékű szponzori szerződése (azaz nem pusztán a szerelések tekintetében) és egyúttal az európai csapatok élmezőnyébe kerültünk immár ebben a vonatkozásban is.
Hízelgő továbbá, hogy a 31.000 képernyőn töltött órával a Chelsea volt Anglia legnézettebb csapata világszerte, ami egyrészt jó értékmérője a klub anyagi stabilitásának, önellátásának és növekvő népszerűségének, valamint ajtót nyitott a Yokohama és remélhetőleg ehhez hasonló financiális nagyságrendű jövendőbeli üzletek, partnerek felé.
A cég logója egy rendkívül diszkrét felirat, az első hivatalos képek nagyjából áprilisra várhatók, a szokásos mezbemutatás során - addig az ilyen és ehhez hasonló kalóz / fantáziafotókkal kell beérjük.